בינה מלאכותית (AI) – 10 שימושים פרקטיים למשתמש המתחיל

אם אתם סוכני ביטוח שרוצים להיות בקצה החדשנות, הגעתם למקום הנכון

אם אתם חושבים שהבינה המלאכותית היא רק לגיקים בחנויות המחשוב או אולי חלק מסרט פיקציה מדעית? תחשבו שוב! 

אם אתם סוכני ביטוח שרוצים להיות בקצה החדשנות, הגעתם למקום הנכון, ולא, אין צורך להיות גאון מתמטיקה או לדעת לתכנת!

במועדון הבלעדי של סוכני הביטוח, במקום שבו המספרים פוגשים באנושיות, יש חדש באופק. כן, קראתם נכון, עומד להיפתח לכם חלון לעולם שבו הטכנולוגיה מתחברת לאמפתיה, והמכונה מתאימה את עצמה לאדם, ולא להפך.

אז תנשמו עמוק, כי אנחנו עומדים לצאת למסע מרתק בו נגלה כיצד הבינה המלאכותית יכולה לשדרג את העסק שלכם לרמה הבאה. תכינו את עצמכם לפגוש את הכלי שיגרום לכם לשאול את עצמכם "איך עבדתי בלעדיו עד עכשיו?".

קחו את כוס הקפה החמה ביד, התיישבו בכסא הכי נוח שיש לכם, והכינו את עצמכם לטיול בעולם שבו הבינה המלאכותית מתחילה לשרת את האדם. כי העתיד כאן, והוא מסקרן יותר מאי פעם.

כן, אני יודעת, לחדשים שביניכם שעוד לא התנסו בדבר הזה, זה נראה מאיים ומסובך והאמת שזה הרבה יותר פשוט מלמלא מסמך הנמקה או הצעה לביטוח. בתור התחלה, אתן לכם טעימה קטנה של 10 שימושים פרקטיים פשוטים לביצוע של AI עבור סוכני ביטוח:

  1. ניוזלטר

AI יכולה לשמש כקופירייטר מצויין לכתיבת תכנים. אם עד היום לא שלחת למבוטחים שלך ניוזלטר מענין ועדכני כי הרגשת שכישורי הכתיבה שלך דומים לאלה של המורה להיסטוריה בתיכון, הנחיה פשוטה (PROMPT בשפה המקצועית) לאחד מכלי הבינה המלאכותית הקיימים בשוק תייצר לך ניוזלטר מענין ועדכני בכל נושא שתרצה. אין לך מושג על מה לכתוב? גם פה מגיעה הבינה לעזרתך.

איך? רשום לCHATGPT את ההנחיה הבאה – נסח 10 רעיונות לניוזלטר עבור קהל לקוחות בתחום הפיננסי/פנסיוני/ביטוח חיים ובריאות /שוק ההון  –  ותראה איך מתחולל קסם אל מול עיניך. 

  1. פוסטים שיווקים

כמה פעמים שמעתי את המשפט – "אין לי על מה לכתוב"… לשאלה למה אינך מעלה פוסטים לרשתות בתקופה בה כולם יודעים כי נוכחות ברשת מייצרת זרם לקוחות ומציפה את העיסוק שלכם אל מול עיניו של הלקוח הפוטנציאלי. והנה נפתרה הבעיה – 

איך? רשמו לCHAT את ההנחיה הבאה – הכן עבורי 10 פוסטים מענינים ומסקרנים לפייסבוק / לינקדאין / אינסטגרם / טיקטוק בנושאי ביטוח ודאג שיכללו הנעה לפעולה. הקסם יעבוד גם כאן. אתם תראו.  

  1. אנליטיקה חכמה

מה זה אומר? הבינה המלאכותית יכולה לזהות דפדפנים, להבין את התנהגות הלקוח ולהציע לך דרכים להגיע אליו בצורה הכי יעילה.

איך עושים את זה? הכניסו את נתוני הגלישה של הלקוחות מאתר האינטרנט שלכם ותנו לבינה לעשות את הקסם. דברו עם המכונה כאילו היא יועץ לכל דבר וענין.

  1. קמפיינים שיווקיים אוטומטיים

מה זה אומר? זמן הוא כסף. אז למה לבזבז אותו על פעולות ידניות? הבינה המלאכותית יכולה ליצור עבורך קמפיינים שיווקיים ממומשקים באופן אוטומטי.

  1. אוטומציה בשירות לקוחות  – צ'טבוטים מתקדמים

AI יכולה לשמש כדי לספק שירות לקוחות יעיל וידידותי יותר. זה יכול לעזור לסוכנים לענות על שאלות לקוחות, לפתור בעיות ולשפר את חוויית הלקוח.

מה זה אומר? הלקוחות שלך רוצים תגובה מיידית. עם צ'אטבוט, אתה יכול לתת להם את זה 24/7.

איך? הכנס את השאלות הנפוצות והתשובות המתאימות להם ותן לבוט לעשות את השאר.

  1. הכשרה והדרכה

AI יכולה לשמש כדי להכשיר ולהדריך סוכני ביטוח חדשים. זה יכול לעזור לסוכנים לרכוש את הכישורים והידע הדרושים כדי להצליח בתחום.

איך? תנו לבינה לנהל איתכם סימולצית שיחת מכירה.

לאוהבי התסריטים המוכנים – בקשו מהבינה לייצר עבורכם תסריטי שיחה מובנים למוצרים ספציפיים, קהל ספציפי או סתם לטיפול בהתנגדויות אפשריות.

  1. UPSALE ללקוחות קיימים

השתמש ב-AI כדי להציע מוצרים ושירותים חדשים. AI יכול לעזור לסוכנים לזהות הזדמנויות חדשות בשוק ולפתח מוצרים ושירותים חדשים שימושיים ללקוחות.

איך? הכנס את רשימת הלקוחות וההתעניינות שלהם במוצרים שונים ותן למערכת לעבוד בשבילך.

  1. תוכנית עבודה

האמת? זה כבר למתקדמים יותר. ניתן להיעזר בבינה המלאכותית  גם לצורך הכנת תוכנית עבודה שנתית / רבעונית / חודשית וכו'.

איך? נניח שאינכם יודעים כיצד לגשת לכך, שאלו את הבינה לאלו נתונים היא זקוקה על מנת לייצר לכם תוכנית עבודה.  

  1. מיתוג ובידול

הנך רוצה להבין מה החוזקות והחולשות שלך? לבצע ניתוח SWOT על העסק ולהסיק מסקנות? 

היכן אתה רוצה להיות בעוד שנה? הבינה המלאכותית יכולה לעזור, אבל עליך להגיד לה לאן ללכת.

תן לה להכיר את הלקוחות שלך: מי הם? מה הם רוצים? מה הם לא רוצים? 

איך? הכנס את הנתונים האלה ותן לבינה לעבוד בשבילך.

  1. אחרון חביב והכי חשוב

התחל בקטן. אל תנסה לעשות יותר מדי בבת אחת. התחל עם שני יישומים פשוטים וקלילים לביצוע.

למד כיצד זה עובד לך, שכלל את המיומנויות, שפר את הביצועים ורק אז תתקדם הלאה.

לסיכום

מצא את היישומים הנכונים עבורך. לא כל יישומי AI מתאימים לכל עסק. חקור את האפשרויות הקיימות ומצא את היישומים שיכולים לעזור לך להשיג את המטרות העסקיות שלך.

קבל את העזרה שאתה צריך. אם אתה לא בטוח איך להתחיל, קבל עזרה ממומחה AI. ישנן חברות רבות שמציעות שירותים בתחום זה (איך לבחור את האחת שתהא נכונה לך – על כך במאמר הבא)

בסיום היום, הבינה המלאכותית היא כלי. אבל בידיים הנכונות, היא יכולה להפוך את העסק שלך למצליח באופן שלא חלמת עליו. אז למה לחכות? התחילו להשתמש בה כבר היום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים אחרונים שעשויים לעניין אותך

לקריאה ללא הגבלה ניתן לרכוש מנוי חודשי בעלות של 27 ₪

דילוג לתוכן