לפני מספר ימים התארחתי אצל ערן יורן.
ערן הוא המוח שעומד מאחורי הפרויקט שנקרא "מנהלים על אופנועים מדברים עסקים".
אהבתי לאופנועים ידועה בקרב מקורבי והידיעה הזו עשתה את דרכה גם אל ערן אשר הזמין אותי להתראיין אצלו בבלוג.
מצרפת לכם את הפסקאות הראשונות מתוך הכתבה של ערן ובסיומם קישור לקריאת הכתבה כולה.
קריאה מהנאה 🙂
מהיום הראשון של ״מנהלים על אופנועים מדברים עסקים״ חיפשתי מנהלת שהיא גם רוכבת. התעסקתי בזה די הרבה. בהתחלה חיפשתי, ואחר כך כבר חיפשתי פחות ואז נכנסתי לפרוייקט מעניין בצפון אמריקה וחיפשתי חברת סליקה שתלווה אותי בפרוייקט ותיקח על עצמה את כל העניין הזה של סליקה ובנקים. בחירה ראשונה סער אלפיה, גם תותח וגם רוכב. אופציה שניה שוב סער. מתקדמים חודש וחצי לתוך הפרוייקט ואז הוא מספר לי, ״כאילו״ במקרה, שהשבוע אמא של החברה שלו עומדת לקבל את האופנוע החדש שלה. באמאש׳ך סער, עכשיו אתה מספר?
בקיצור, היה צריך לחכות שהגברת תבטל הזמנה של אופנוע אחד, תעשה הזמנה חדשה ב-מוטו24. תקבל את האופנוע, תעשה את כל השינויים והפינפונים שהיא רוצה, תסיים הרצה ו… תפעילו את הקארדו. מתחילים.
אז האם באמת מנכ״לים, סמנכ״לים ומנהלים בכירים שמחזיקים בכידון של החברות בראשן הם עומדים מקבלים החלטות ומיישמים אותן בדרך שונה ממנהלים רגילים?